Idősek otthona létesítése!

Új üzleti modell idősotthon nyitására befektetők részére.

500 millió forinttól kínálunk befektetéseket gyors és garantál megtérüléssel szakmai segítségnyújtással.

Ajánlatokat kérhetnek a következő elérhetőségeken:

Berecz István: +36 30 613 0051

Email: berecz@carehomenet.com

https://carehomenet.com/hu

Emelt szintű Idősek Otthona Közvetítés
Berec István +36306130051 E-mail: berecz@carehomenet.com
lepicol 2

Fővárosi Önkormányzat Alacskai Úti Idősek Otthona

Önkormányzati otthon (Magyarország)Hozzáadás a kedvencekhez

Leírás

Az intézmény építészeti kialakítása olyan atmoszférát teremt a lakók számára, hogy az biztosítja a kiegyensúlyozott élet lehetőségét.
A 3-as Metró Kőbánya-Kispesti megállójától a 182, 282 E jelű, a Népliget metrómegállótól a254 E jelű autóbuszokkal, Ferihegy Vasútállomástól a 166 és 266 jelzésű autóbuszokkal.Az intézmény építészeti kialakítása olyan atmoszférát teremt a lakók számára, hogy azbiztosítja a kiegyensúlyozott élet lehetőségét. Az épület korszerű, a mai kor követelményeinekmegfelelő kialakítása eleve lehetőséget ad egyrészt a közösségi tevékenységek, másrésztpedig az élethez szükséges intimitás megéléséhez.
Helyszín
A Budapest XVIII. Alacskai út 22. szám alatti székhely, és egy kihelyezett telephellyel működik.Elhelyezés / férőhely
2-5 ágyas szobákban.
Étkezés / ellátás
- teljes ellátás - napi háromszori főétkezés biztosított, szükség esetén diétás étrend
Általános
130 férőhelyes, ápolást, gondozást nyújtó szociális otthon. Budapestről fogadjuk az idős embereket.
Kapcsolattaró és/vagy intézményvezető
Dikter Tiborné
Az intézményben egy 50 fős ápolási, egy 50 fős gondozási, és egy 30 fős demens részlegkerült kialakításra, melyekben 78 fő női, és 52 fő férfi ellátott él. Az ápolási egység szobáinégy - a gondozási egység szobái kétágyasak.
Saját főzőkonyhával rendelkezünk, innen szállítjuk az ételt a Dózsa Gy. úti otthonba, azétkeztetés naponta háromszor biztosított . Orvosi javaslatra diétás étkezést nyújtunk.Az ellátott beköltözéskor magával hozhatja a napi élethez nélkülözhetetlen használati tárgyait,(óra, borotva), szórakoztató elektronikai tárgyait, (rádió, magnó), valamint alsó ésfelsőruházatát, lábbelijét, számára fontos emléktárgyait (fénykép, váza,). A nagyobb méretűhasználati tárgyak elhelyezésére (bútor) nincs lehetőség.
A hitélet gyakorlására imaszoba áll lakóink rendelkezésére.A komfortérzetet növeli az emeletenként felszerelt teakonyha és az épület előterében működőbüfé. Az épülethez szépen parkosított kert tartozik, ami további pihenésre és szórakozásra islehetőséget ad az intézményben élőknek.Térítésmentesen vehető igénybe a pedikűr-manikűrszolgáltatás, külön térítés ellenében afodrász szolgáltatása.
Hogyan lehet valaki lakója a Idősek Otthonának? Otthonunkba alapvetően csak a budapesti állandó lakcímmel rendelkező személyek jelentkezhetnek. Külön Főpolgármesteri engedéllyel lehet más településekről is jelentkezni. Mi az a FECS? Minden Fővárosi Önkormányzat által fenntartott intézménybe, így a Vázsonyi Vilmos Idősek Otthonába is a Felvételt Előkészítő Csoporton keresztül lehet bekerülni. Az érdeklődők itt kapnak részletes tájékoztatást a Fővárosi Önkormányzat által működtetett valamennyi intézményről. A Felvételt Előkészítő Csoport elérhetőségei: 1054 Budapest, Bajcsy Zsilinszky út 36-38. (a 3-as metró Arany János utcai megállójánál) Telefonszám: 374-0077, Fax: 374-0078, Zöldszám: 06-80/20-33-77 E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. A FECS iroda ügyfélfogadási rendje: hétfő: 12-17 óráig, kedd, szerda, csütörtök: 8-16 óráig, péntek: 8-11 óráig A jelentkezési folyamat: (A zárójelben található a kb. 20 napos folyamat időbeni megoszlása a konkrét jelentkezés leadásától az értesítésig.) Általános tájékoztató: Az általános tájékoztató 2015.07 Letölthető adatlapok: A_adatlap, B lap 2015.1.old.-1 B lap, 2015.2.old.-1, C_adatlap JELENTKEZŐ
  1. Informálódik a FECS-nál a fővárosi fenntartású idősek otthonai által nyújtott szolgáltatásokról.
  2. Eztuán következik a kiválasztott intézmény megtekintése, ismerkedés az intézménnyel.
  3. Amikor eldöntötték, hogy melyik otthonba jelentkeznek, akkor a szükséges dokumentáció leadására kerül a FECS irodában. (1 nap)
FECS A FECS tájékoztatja az intézményt a kérelemről (kb. 5 nap) INTÉZMÉNY
  1. Az intézmény felveszi a kapcsolatot a jelentkezővel, (kb. 10 nap)
meglátogatja és felméri a jelentkező állapotát, és megállapítja, hogy milyen ellátásra van szüksége.
  1. Dönt arról, hogy az adott intézmény tudja-e biztosítani az jelentkező ellátását. (kb. 20 nap)
– Írásban értesíti a jelentkezőt arról, hogy tudja-e fogadni. – Amennyiben igen, akkor annak várható időpontjáról és a beköltözéssel kapcsolatos egyéb információkat juttat el a jelentkező részére. JELENTKEZŐ
  1. Amennyiben a beköltözés várható ideje egy hónapon belül van, akkor a jelentkező,
– gondoskodik a fertőzőbetegségre negatív tüdőszűrő, illetve széklet lelet beszerzéséről – gondoskodik a megfelelő személyes dokumentációs anyag összeállításáról – a beköltözés napjára összekészíti az otthonnal leegyeztetett behozni kívánt ruhák és tárgyak mennyiségét. INTÉZMÉNY
  1. A leegyeztetett napon fogadja a lakót
– elvégzi a szükséges helyszíni dokumentálást – kialakítják a személyes lakókörnyezetet

Részleteit

Település Budapest
Utca / házszám Alacskai út 22
Telefonszám +3613226609
Telefonszám +3612655056
E-Mail igazgato@alacska.com
titkarsag@alacska.com
Alkategóriák ---
Beruházást tervez az idősellátás szektorban? Ismeretlen a terület? Megalapozottan szeretne dönteni? Beruházás döntés-előkészítő tanulmány, üzleti terv.
  • Specifikus üzleti és gazdasági információk biztosítása
  • Üzleti partnerkeresés és közvetítés
  • Cégre szabott befektetési tanácsadás
  • Üzleti kultúrához kapcsolódó tanácsadás
  • Ügyfélmenedzsment
  • Pályázatokkal kapcsolatos tanácsadás
  • Kapcsolatok állami- és közigazgatási szervek felé
  • Kapcsolatok szakmai szervezetek és szövetségek felé
  • tanácsadás a szociális ellátórendszer szektoraihoz
  • magán egészségügyi részlegek kialakításának alapjai az idősellátásban
  • az idősellátásban dolgozó szakember képzésben való részvétel
  • Cégalapítási tanácsadás
  • Jogi tanácsadás és képviselet biztosítási
  • Pénzügyi szolgáltató választás tanácsadása
  • Pénzügyi és számviteli tanácsadás és szolgáltatás biztosítása
  • Cégképviselet infrastruktúrájának kiválasztása és biztosítása
  • Cégalapítás esetén HR folyamat biztosítása, menedzsment és munkavállalói szinten
  • Projektek szakmai előkészítésében és lebonyolításában tanácsadás, igény esetén komplett bonyolítás
  • minőségügyi rendszerek kidolgozásának előkészítése
  • mindenkori hatályos jogszabályok ismeretének adaptálása a létesítendő intézményhez

Eladó idősek otthona!

Keresünk és kínálunk

Megbízóink diszkrét megbízása alapján évek óta teljes kihasználtsággal működő, azonnali bevételt garantáló intézményeket kínálunk az ország több pontján. Az intézményeket csak megkeresésre tudjuk bemutatni!

A nem publikusan hirdetett intézményekkel kapcsolatban kérjük, hogy a lenti e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot!

Berecz István: +36 30 613 0051

Email: bereczistvan007@gmail.com

https://carehomenet.com/hu

Ambrosia Haus Nyugdíjas Apartmanház

ÚJ ÜZLETI MODELL IDŐSOTTHON NYITÁSÁRA!

BEFEKTETŐKNEK 500M HUF-tól Gyors megtérüléssel.

Diszkrét ajánlatok bővebben:

Berecz István

+36306130051

berecz@carehomemet.com