lepicol 2

Ammerudhjemmet bo - og kultursenter

Magán (Norvégia)Hozzáadás a kedvencekhez

Leírás

Ammerudhjemmet er et åpent sykehjem. Vi ønsker å være en møteplass mellom generasjoner og kulturer i bydel Grorud.
Ammerudhjemmet bo - og kultursenter er et åpent sykehjem. Det vil si at vi ønsker å være en møteplass mellom generasjoner og kulturer i bydel Grorud. Vi vil at Ammerudhjemmet skal være et hjem for våre beboere, der gode relasjoner, aktivitet- og kulturopplevelser står sentralt. Vi har et brukerråd som består av representanter for beboerne, pårørende og frivillige. Sykehjemmet ligger ved porten til Lillomarka.

Fakta om sykehjemmet:

  • 27 langtidsplasser for aldersdemente
  • 63 somatiske langtidsplasser
  • 25 dagsenterplasser
  • enerom med bad og toalett i gangen
  • bydel Grorud
  • eid og driftet av Kirkens Bymisjon
  • frisør fire dager i uker
  • fotpleie to dager i uken
  • oppvarmet treningsbasseng (kan leies etter skriftlig avtale)
  • lokaler til leie i kultursenteret
  • enkel tilgang til hage om sommeren
  • akvarium på dagsenteret
  • besøkshund
Vårt storkjøkken betjener hele sykehjemmet. Middager selges og distribueres i tillegg til eksterne kunder. Hver avdeling har postkjøkken som tilrettelegger øvrige måltider. Café 19 er, som del av Kultursenteret, et åpent spise- og treffsted for nærmiljøet.
Vi tilbyr ulike aktiviteter, både i åpne grupper og med faste gruppemedlemmer. Eksempler på våre faste aktiviteter er kulturkvelder,andakt, foredrag, trim ved fysio eller ergoterapeut, turer og aktiviteter ved dagavdelingen som bingo, kino, baking, hobbyaktiviteter og quiz.
Vi har også ulike grupper, som erindringsgrupper, lesegruppe, herregruppe, bassenggruppe, hagegruppe, spasergruppe, skrivegruppe og samtalegruppe.
Vi har ansvarlige sykepleiere på vakt, hele døgnet. Vår overlege i 100 %-stilling har det medisinske oppfølgingsansvaret. Alle våre beboere har en primærsykepleier og en primærkontakt.
Døgnavdelingene ledes av avdelingsleder, ledende sykepleier og systemleder. Vår kvalitetsleder påser at aktuelle myndighetskrav følges. Vår frivilligleder sikrer tilgang til frivillige medarbeidere og støttespillere. Kulturleder tilrettelegger og bidrar med ulike typer aktiviteter. Vår egen bymisjonsprest følger opp beboere og ansatte i spørsmål om åndelige og eksistensielle verdier.
Vi er opptatt av tverrfaglig samarbeid, og fysio- og ergoterapeuter bidrar i oppfølging og tilrettelegging for både fysiske og kognitive utfordringer, enkeltvis og i grupper.
Vår driftsavdeling har det daglige vedlikeholdet, blant annet for vårt elektromedisinske utstyr. Husøkonomen har ansvaret for vårt eget vaskeri og daglig renhold.
Sykehjemmet deltar i en rekke ulike forskningsprosjekter, samarbeider med Høgskolen i Oslo og Akershus, Lovisenberg Diakonale Høgskole og Høgskolen Buskerud. Vi er lærebedrift for kokke- og helsefag.

Részleteit

Település Oslo
Utca / házszám Ammerudveien 45
Telefonszám 23 33 53 00
Telefonszám Mobil: 917 85 940
Faks: 23 33 53 60
E-Mail firmapost.ammerudhjemmet@bymisjon.no
Web ---

Hely

Oslo, Norvégia
Oslo Ammerudveien 45, 0958

Eladó idősek otthona

KERESÜNK ÉS KÍNÁLUNK

Megbízóink diszkrét megbízása alapján évek óta teljes kihasználtsággal működő, azonnali bevételt garantáló intézményeket is kínálunk az ország több pontján. Ezen, nem publikusan hirdetett intézményekkel kapcsolatban kérjük, hogy a lenti e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot !

Email: berecz@carehomenet.com

Tel: +3630 613 0051

Beruházást tervez az idősellátás szektorban? Ismeretlen a terület? Megalapozottan szeretne dönteni? Beruházás döntés-előkészítő tanulmány, üzleti terv.
  • Specifikus üzleti és gazdasági információk biztosítása
  • Üzleti partnerkeresés és közvetítés
  • Cégre szabott befektetési tanácsadás
  • Üzleti kultúrához kapcsolódó tanácsadás
  • Ügyfélmenedzsment
  • Pályázatokkal kapcsolatos tanácsadás
  • Kapcsolatok állami- és közigazgatási szervek felé
  • Kapcsolatok szakmai szervezetek és szövetségek felé
  • tanácsadás a szociális ellátórendszer szektoraihoz
  • magán egészségügyi részlegek kialakításának alapjai az idősellátásban
  • az idősellátásban dolgozó szakember képzésben való részvétel
  • Cégalapítási tanácsadás
  • Jogi tanácsadás és képviselet biztosítási
  • Pénzügyi szolgáltató választás tanácsadása
  • Pénzügyi és számviteli tanácsadás és szolgáltatás biztosítása
  • Cégképviselet infrastruktúrájának kiválasztása és biztosítása
  • Cégalapítás esetén HR folyamat biztosítása, menedzsment és munkavállalói szinten
  • Projektek szakmai előkészítésében és lebonyolításában tanácsadás, igény esetén komplett bonyolítás
  • minőségügyi rendszerek kidolgozásának előkészítése
  • mindenkori hatályos jogszabályok ismeretének adaptálása a létesítendő intézményhez