lepicol 2

Charlottenlund helse- og velferdsenter

Állami (Norvégia)Hozzáadás a kedvencekhez

Leírás

Charlottenlund har i dag 64 brukere fordelt på 2 etasjer. Vi som jobber her vil gjøre vårt beste for at du som bruker blir fornøyd med å bo her.
Charlottenlund har i dag 64 brukere fordelt på 2 etasjer. Hver etasje består av 2 fløyer med 16 brukere hver, med eget kjøkken midt i fløya på hver avd. Alle har enerom med eget toalett og dusj. I tilegg har hver fløyel en fellesstue hvor pårørende kan trekke seg tilbake sammen med sine.  Her har vi også andakt og gudstjeneste ved høytider. Aktivitøren bruker stua til ulike aktiviteter.
Personalet består av sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, omsorgsarbeidere og assistenter. Hver fløy har en fagansvarlig sykepleier/vernepleier. Vi jobber etter primærsykepleiermodellen, der du får din egen primærkontakt med hovedansvar for deg, og som er din kontaktperson i samarbeid med dine pårørende. Vi har fast tilsynslege i hver etasje 1 gang pr. uke. Vi har egen aktivitør i 100 % stilling.
Vi har hver sommer ungdommer som kommer til oss. De gjør ting som en aktivitør gjør i løpet av en dag.
Kommunen skal tilby best mulig tilpassede tjenester ut fra den standard og kvalitet bystyret har vedtatt og lovverket stiller krav om.
Et brukerråd består av brukere/representanter for brukere av en tjeneste, enhetsleder og ansatte ved tjenesten. Sammen jobber brukerrådet for at tjenesten til enhver tid skal være optimal. Dette vil en oppnå når det er et godt samspill mellom brukerne og fagfolkene. Det er summen av begge parters kompetanse kommunen vil utløse.
Brukerrådet er en arena for dialog, et sted for fruktbart samspill mellom alle parter. Her skal det utvikles synspunkter, erfaringer, verdier og fagkunnskap for at tjenestekvaliteten skal bli basert på et bredest mulig grunnlag. Og veien til kommunens øverste ledelse skal være kort.
Trygghet
  • Personalet overholder avtaler med deg.
  • Du mottar hjelp fra personale med erfaring og utdanning.
  • Du skal ha en primærkontakt i avdelingen.
  • Helsepersonell har taushetsplikt.
  • Skriftlige anmerkninger fra deg eller dine pårørende følges opp av ledelsen
  • Du får legetilsyn ved behov.
Respekt
  • Personalet skal lytte til deg og forsøke å imøtekomme dine behov.
  • Personalet skal samarbeide med deg og dine pårørende og utarbeide et individuelt tilpasset tilbud.
  • Personalet skal bruke den tiltaleformen du ønsker.
Forutsigbarhet
  • Personalet ønsker en god dialog med bruker/pårørende for å utføre det avtalte tjenestetilbudet.
  • Rutinene på avdelingen skal ikke styre brukernes hverdag
Rett til et så aktivt og meningsfullt liv som mulig.
  • Etter eget ønske delta i hverdagslige gjøremål.
  • Å ha venner og familie på besøk
  • Å delta i hobbyaktiviteter, kulturelle og sosiale arrangementer.
Åpenhet
  • Personalet ønsker en god dialog med bruker og pårørende
  • Bruker har innsynsrett i egen journal
  • Personalet imøteser gjerne innspill fra bruker og pårørende for å gjøre tjenestetilbudet bedre.

Részleteit

Település Jakobsli
Utca / házszám Yrkesskolevegen 21
Telefonszám +4772548402
Telefonszám Telefaks:+4772548401
E-Mail charlottenlund-helse.postmottak@trondheim.kommune.no
Web ---

Hely

Sør-Trøndelag, Norvégia
Yrkesskolevegen 21 Jakobsli, 7058

Eladó idősek otthona

KERESÜNK ÉS KÍNÁLUNK

Megbízóink diszkrét megbízása alapján évek óta teljes kihasználtsággal működő, azonnali bevételt garantáló intézményeket is kínálunk az ország több pontján. Ezen, nem publikusan hirdetett intézményekkel kapcsolatban kérjük, hogy a lenti e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot !

Email: berecz@carehomenet.com

Tel: +3630 613 0051

Beruházást tervez az idősellátás szektorban? Ismeretlen a terület? Megalapozottan szeretne dönteni? Beruházás döntés-előkészítő tanulmány, üzleti terv.
  • Specifikus üzleti és gazdasági információk biztosítása
  • Üzleti partnerkeresés és közvetítés
  • Cégre szabott befektetési tanácsadás
  • Üzleti kultúrához kapcsolódó tanácsadás
  • Ügyfélmenedzsment
  • Pályázatokkal kapcsolatos tanácsadás
  • Kapcsolatok állami- és közigazgatási szervek felé
  • Kapcsolatok szakmai szervezetek és szövetségek felé
  • tanácsadás a szociális ellátórendszer szektoraihoz
  • magán egészségügyi részlegek kialakításának alapjai az idősellátásban
  • az idősellátásban dolgozó szakember képzésben való részvétel
  • Cégalapítási tanácsadás
  • Jogi tanácsadás és képviselet biztosítási
  • Pénzügyi szolgáltató választás tanácsadása
  • Pénzügyi és számviteli tanácsadás és szolgáltatás biztosítása
  • Cégképviselet infrastruktúrájának kiválasztása és biztosítása
  • Cégalapítás esetén HR folyamat biztosítása, menedzsment és munkavállalói szinten
  • Projektek szakmai előkészítésében és lebonyolításában tanácsadás, igény esetén komplett bonyolítás
  • minőségügyi rendszerek kidolgozásának előkészítése
  • mindenkori hatályos jogszabályok ismeretének adaptálása a létesítendő intézményhez