Idősek otthona létesítése!

Új üzleti modell idősotthon nyitására befektetők részére.

500 millió forinttól kínálunk befektetéseket gyors és garantál megtérüléssel szakmai segítségnyújtással.

Ajánlatokat kérhetnek a következő elérhetőségeken:

Berecz István

Email: istvan.berecz@carehomenet.com

https://carehomenet.com/hu

Szerezzen emelt szintű nyugdíjas házban örökölhető lakrészt - TULAJDONJOGOT!
Érdeklődjön nálam! Írjon most! istvan.berecz@carehomenet.com

Brundalen helse- og velferdsenter

Állami (Norvégia)Hozzáadás a kedvencekhez

Leírás

Brundalen helse- og velferdssenter sto ferdig i 1984, og bestod da av 3 avdelinger med til sammen 90 beboere.
Brundalen gjennomgikk en omfattende rehabilitering i 2002, med etablering av postkjøkken på hver fløy. I 2004 ble det opprettet en ny avdeling i sokkelen, forsterket skjermet enhet for demente, med plass til 8 brukere. I dag består Brundalen helse og velferdssenter av 4 etasjer, det vil si 10 små fløyer med 8 brukere, til sammen 80 brukere. I 2. og 3. etasje har vi avdelinger for demente, og i 1.etasje mer ”åndsfriske” pleietrengende.
Brundalen ligger i landlige omgivelser på Jakobsli med Brundalen videregående skole som nærmeste nabo.
Brundalen har i dag 80 brukere fordelt på 3 etasjer + sokkelen. Hver etasje består av 3 fløyer med 8 brukere hver, med eget postkjøkken og spisestue i hver ende. Alle har enerom med eget toalett og dusj. I tilegg har hver etasje en storstue/fellesstue hvor pårørende kan trekke seg tilbake sammen med sine.
Vi har kantine/oppholdsrom i 1. etasje. Den fungerer som kantine for personalet på dagtid. På kveld og helg kan pårørende bruke kantina til selskap og lignende.
Ved langtidsplass på sykehjem skal det av Folketrygdens grunnpensjon betales 75 %. Av andre pensjoner, inntekter betales 85 % etter fradrag. Korttidsopphold og avlastninger har egne betalingsformer.
Vi har ukentlig felles arrangement på storstua, i regi av frivillige fra Røde Kors. Her har vi også andakt og gudstjeneste ved høytider. Aktivitøren bruker storstua til ulike aktiviteter.
Vi har frisør på huset hver mandag og tirsdag, hun har egen salong ved ekspedisjonen. Personalet er behjelpelig med å bestille time. Vi har en ambulerende fotpleier som kommer jevnlig.
Personalet består av sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, omsorgsarbeidere og assistenter. I tillegg har vi mange sykepleierstudenter og vernepleierstudenter i helgestillinger. Personalet har lang erfaring og høy kompetanse innen faget eldreomsorg og demens. Hver fløy har en fagansvarlig sykepleier/vernepleier. Vi jobber etter primærsykepleiermodellen, der du får din egen primærkontakt med hovedansvar for deg, og som er din kontaktperson i samarbeid med dine pårørende. Vi har fast tilsynslege i hver etasje 1 gang pr. uke. Vi har egen aktivitør i 100 % stilling.
Hver onsdag er det arrangement i regi av frivillige fra Røde Kors. Programmet varierer, det er underholdning og allsang for hele huset minst en gang i måneden, da serveres det kaffe og hjemmebakst, de andre onsdagene går de rundt på besøk til enkeltbrukere.
Vi har samarbeid med Leistad barnehage, og barna kommer og synger med jevne mellomrom. De kommer bl.a. og går Lucia hver 13.desember.
Kulturenheten på Strinda holder til i nabobygget, og der deltar vi ofte på arrangement (konserter, trim, fredagskaffe). Den kulturelle spaserstokken har flere arrangement både hos oss og i Kulturenheten. I tillegg har vi en aktivitør tilknyttet oss.

Részleteit

Település Jakobsli
Utca / házszám Yrkesskolevegen 22
Telefonszám +4772541200
Telefonszám Telefaks:+4772541201
E-Mail brundalen-helse.postmottak@trondheim.kommune.no
Web ---
Beruházást tervez az idősellátás szektorban? Ismeretlen a terület? Megalapozottan szeretne dönteni? Beruházás döntés-előkészítő tanulmány, üzleti terv.
  • Specifikus üzleti és gazdasági információk biztosítása
  • Üzleti partnerkeresés és közvetítés
  • Cégre szabott befektetési tanácsadás
  • Üzleti kultúrához kapcsolódó tanácsadás
  • Ügyfélmenedzsment
  • Pályázatokkal kapcsolatos tanácsadás
  • Kapcsolatok állami- és közigazgatási szervek felé
  • Kapcsolatok szakmai szervezetek és szövetségek felé
  • tanácsadás a szociális ellátórendszer szektoraihoz
  • magán egészségügyi részlegek kialakításának alapjai az idősellátásban
  • az idősellátásban dolgozó szakember képzésben való részvétel
  • Cégalapítási tanácsadás
  • Jogi tanácsadás és képviselet biztosítási
  • Pénzügyi szolgáltató választás tanácsadása
  • Pénzügyi és számviteli tanácsadás és szolgáltatás biztosítása
  • Cégképviselet infrastruktúrájának kiválasztása és biztosítása
  • Cégalapítás esetén HR folyamat biztosítása, menedzsment és munkavállalói szinten
  • Projektek szakmai előkészítésében és lebonyolításában tanácsadás, igény esetén komplett bonyolítás
  • minőségügyi rendszerek kidolgozásának előkészítése
  • mindenkori hatályos jogszabályok ismeretének adaptálása a létesítendő intézményhez

Eladó idősek otthona!

Keresünk és kínálunk

Megbízóink diszkrét megbízása alapján évek óta teljes kihasználtsággal működő, azonnali bevételt garantáló intézményeket kínálunk az ország több pontján. Az intézményeket csak megkeresésre tudjuk bemutatni!

A nem publikusan hirdetett intézményekkel kapcsolatban kérjük, hogy a lenti e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot!

Berecz István

Email: istvan.berecz@carehomenet.com

https://carehomenet.com/hu

Ambrosia Haus Nyugdíjas Apartmanház

ÚJ ÜZLETI MODELL IDŐSOTTHON NYITÁSÁRA!

BEFEKTETŐKNEK 500M HUF-tól Gyors megtérüléssel.

Diszkrét ajánlatok bővebben:

Berecz István

istvan.berecz@carehomenet.com