Idősek otthona létesítése!

Új üzleti modell idősotthon nyitására befektetők részére.

500 millió forinttól kínálunk befektetéseket gyors és garantál megtérüléssel szakmai segítségnyújtással.

Ajánlatokat kérhetnek a következő elérhetőségeken:

Berecz István

Email: istvan.berecz@carehomenet.com

https://carehomenet.com/hu

Szerezzen emelt szintű nyugdíjas házban örökölhető lakrészt - TULAJDONJOGOT!
Érdeklődjön nálam! Írjon most! istvan.berecz@carehomenet.com

Községi Gondozási Központ Tápiógyörgye

Önkormányzati otthon (Magyarország)Hozzáadás a kedvencekhez

Leírás

20 tartós,5 átmeneti férőhelyes,elsősorban a településről,de ha nincs jelentkező,akkor ország egész területéről fogadjuk az idős embereket.
A bentlakásos intézményben folyó gondozási tevékenység alatt az intézmény szolgáltatását igénybevevők részére, olyan fizikai, mentális, életvezetési, egészségügyi ellátást kell érteni, amely a lakó szociális, testi, szellemi állapotának megfelelő egyéni bánásmódban való részesítést jelent.
Elsősorban a településről, de ha nincs jelentkező, abban az esetben az ország egész területéről fogadjuk az idős embereket. Célunk az idősek otthonában elhelyezett személyek életkörülményeinek javítása, életminőségük növelése. Pszichiátriai és szenvedély betegeket Otthonunk nem tud fogadni.
Az intézmény a továbbiakban 20 férőhelyes idősek otthona - és 5 férőhelyes időskorúak gondozóházaként működik.
Az idősek otthona olyan időskorúak, valamint a 18. életévüket betöltött beteg személyek ellátását vállalja, akik önmagukról betegségük miatt, vagy más okból otthonukban már nem képesek gondoskodni.
Gondoskodik a kórházból kikerült, ágyban fekvő betegek gondozásáról, ápolásáról (utógondozásáról), lehetőség szerint rehabilitációjáról.
A demencia középsúlyos és súlyos fokozatában szenvedő, térben, időben tájékozódni nem tudó idős emberek gondozását, ápolását biztosítja, akik otthonukban biztonsággal már nem elláthatók.
Az átmeneti elhelyezést nyújtó intézményi ellátásra legfeljebb egy évig kerülhet sor a határidő elteltét megelőzően egy hónappal az intézmény vezetője megvizsgálja, hogy az ellátást igénybe vevő családi környezetébe visszahelyezhető-e, illetve ellátása személyes gondoskodás útján biztosítható-e. Ha az ellátást igénybe vevő családi környezetébe nem helyezhető vissza, az intézmény vezetője az ellátás időtartamát további egy évvel meghosszabbíthatja.
Ha az ellátást igénybe vevőt más, személyes gondoskodást nyújtó intézményben el lehet látni, a megfelelő intézménybe történő áthelyezés lehetőségéről az intézmény vezetője tájékoztatást ad. Az új intézménybe történő elhelyezésig az ellátást igénybe vevő ellátását változatlan feltételekkel kell biztosítani.
Helyszín
Pest megye,Tápiógyörgye
Elhelyezés / férőhely
1-4 ágyas szobákban.
Étkezés / ellátás
- teljes ellátás - napi háromszori főétkezés biztosított, szükség esetén diétás étrend
Általános
25 férőhelyes, ápolást, gondozást nyújtó szociális otthon. Elsősorban a településről, de az ország egész területéről is fogadjuk az idős embereket.
Kapcsolattaró és/vagy intézményvezető
Kiss Erika
  • 8 szoba (6,12,18,28 nm)
  • 1-4 ágyas szobák
  • A szobák felszereltségéhez tartozik szekrény, asztal, bútor, szőnyeg.
Az idősek otthonában való elhelyezés feltételei:
Az idősotthoni ellátás iránti kérelem alapján az intézményvezető végzi el az ellátást igénylő gondozási szükségletének vizsgálatát. Beutaló határozat esetében a vizsgálatot a beutaló szerv kezdeményezi a határozat hozatalát megelőzően az intézményvezetőnél.
Az intézményvezető a gondozási szükségletet jogszabályban meghatározottak szerint megvizsgálja és megállapítja a napi gondozási szükséglet mértékét, továbbá a jogszabály szerinti körülmények fennállását.
Idősotthoni ellátás napi 4 órát meghaladó vagy a jogszabályban meghatározott egyéb körülményeken alapuló gondozási szükséglet megállapítása esetén nyújtható.
Ha az idősotthoni ellátást igénylő személy gondozási szükséglete fennáll, de nem haladja meg a napi 4 órát, és az idősotthoni elhelyezést a jogszabályban meghatározott egyéb körülmények sem indokolják, az intézményvezető tájékoztatást ad a házi segítségnyújtás igénybevételének lehetőségéről.
Az igénylő felvilágosítása, a vizsgálatok indítványozása vagy az intézményvezető, vagy az általa megbízott előgondozást végző személy feladata.
Az átmeneti ellátásba történő felvétel feltételei az ápolási-gondozási feladatokat a kórházi ápolásra nem szoruló, önellátásra jórészt képes időskorúak számára, akik a családi gondozást átmenetileg nélkülözve a szükséges gondozói segítséget hiányolni kénytelenek, de betegségük miatt, vagy más okból otthonukban ideiglenesen nem képesek gondoskodni magukról.
Az ellátás iránti igényre vonatkozó jelzés telefonon vagy személyesen érkezik a legtöbb
esetben. Ezt követően az intézményvezető megbeszél egy időpontot, amikor az ellátást igénylő
és /vagy hozzátartozója megtekinti az intézményt, vagy az idős embert otthonában vagy
egészségügyi intézményben felkeresik őt. A találkozás alkalmával a 8/1999. (XI.24) SzCsM
rendelet 1.számú melléklete szerint kérelmi nyomtatvány kitöltése és benyújtása történik.
A halaszthatatlan elhelyezés módja:
Ha az idősotthoni ellátást igénylő személy egészségi állapota vagy személyes körülményei az ellátás halaszthatatlan biztosítását teszik szükségessé, az ellátás az intézményvezető döntése alapján határozott időre, de legfeljebb 3 hónapra a gondozási szükséglet vizsgálata nélkül is biztosítható. Ebben az esetben a megállapodást határozott időre kell megkötni.
Az idősek otthona olyan időskorúak, valamint a 18. életévüket betöltött beteg személyek ellátását vállalja, akik önmagukról betegségük miatt, vagy más okból otthonukban már nem képesek gondoskodni.
Gondoskodik a kórházból kikerült, ágyban fekvő betegek gondozásáról, ápolásáról (utógondozásáról), lehetőség szerint rehabilitációjáról.
A demencia középsúlyos és súlyos fokozatában szenvedő, térben, időben tájékozódni nem tudó idős emberek gondozását, ápolását biztosítja, akik otthonukban biztonsággal már nem elláthatók.
Az átmeneti elhelyezést nyújtó intézményi ellátásra legfeljebb egy évig kerülhet sor a határidő elteltét megelőzően egy hónappal az intézmény vezetője megvizsgálja, hogy az ellátást igénybe vevő családi környezetébe visszahelyezhető-e, illetve ellátása személyes gondoskodás útján biztosítható-e. Ha az ellátást igénybe vevő családi környezetébe nem helyezhető vissza, az intézmény vezetője az ellátás időtartamát további egy évvel meghosszabbíthatja.
Ha az ellátást igénybe vevőt más, személyes gondoskodást nyújtó intézményben el lehet látni, a megfelelő intézménybe történő áthelyezés lehetőségéről az intézmény vezetője tájékoztatást ad. Az új intézménybe történő elhelyezésig az ellátást igénybe vevő ellátását változatlan feltételekkel kell biztosítani.
Ellátás:
Idősek Otthona és az időskorúak gondozóháza a hatályos jogszabályok alapján gondoskodik az önmaguk ellátására nem, vagy csak folyamatos segítséggel képes személyek
  • napi háromszori étkeztetéséről,
  • szükség szerint ruházattal, illetve textíliával való ellátásáról,
  • mentális gondozásáról,
  • egészségügyi ellátásáról,
  • lakhatásáról,
  • fizikai, mentális segítségnyújtásról,
  • segítséget nyújt a társas és családi kapcsolatainak ápolásában
  • törekszik a részben meglévő képességek helyreállítására, azaz teljes körű ellátást biztosít.
Étkeztetés:
Az intézmény az étkezést a bentlakók életkori sajátosságainak, valamint az egészséges táplálkozás követelményeinek megfelelően nyújtja, a szociális étkeztetésre vonatkozó szabályok figyelembevételével.
Az intézmény a szolgáltatást igénybe vevők étkeztetése keretében napi 3 x étkezést – ebből legalább egy alkalommal meleg ételt – biztosít.
Ha az ellátást igénybe vevő egészségi állapota indokolja, részére az intézmény – az orvos, vagy dietetikus javaslatára – az előírásaiknak megfelelő étkezési lehetőséget (pl. diéta) biztosít.
Az Intézményben a fekvőbetegek ellátása során gondoskodni kell a rendszeres folyadékbevitelről is.
Szolgáltatások:
  • 24 órás nővérszolgálat
  • intézményi orvos
  • audiológia
  • gyógytorna
  • alapgyógyszereken felüli gyógyszerek
  • pedikűr
  • manikűr
Gondozási tevékenység:
Az Intézmény a szolgáltatásait igénybe vevő személy részére fizikai, mentális és életvezetési segítséget nyújt a nap huszonnégy órájában, amelynek során az igénybe vevő szociális, testi és szellemi állapotának megfelelő egyéni bánásmódban való részesítése keretében a hiányzó, vagy a korlátozottan meglévő testi-szellemi funkcióinak megtartására, helyreállítására kerül sor.
Az igénybe vevő személyre gondozási tervet készít.
A gondozási terv egyénre szabottan határozza meg az ellátásban részesülő állapotának megfelelő gondozási, ápolási, fejlesztési feladatokat és azok megvalósításának módszereit. A gondozási tervet az ellátás igénybevételét követő egy hónapon belül készíti el a szakmai team, melyben az ellátásban részesülő személlyel közvetlenül foglalkozó szakemberek, valamint az intézményvezető által kijelölt dolgozók vesznek részt (pl. orvos, ápoló-gondozó, foglalkoztatás vezető, mentálhigiénés szakember).
A gondozási terv típusa – egyéni gondozási terv -, amely a szociális szolgáltatást igénybe vevő ellátásához kapcsolódó gondozási feladatokat rögzíti.
A gondozási terv készítéséről és az abban meghatározott feladatok teljesítéséről a vezető ápoló gondoskodik.
A gondozási tervet és módosítását, az ellátást igénybe vevő személlyel, illetve törvényes képviselőjével közösen kell elkészíteni, mivel a gondozási terv eredményességének feltétele az ellátást igénybe vevő aktív közreműködése.
A gondozási terv orvos szakmai kérdéseiről az intézmény orvosa pontos és részletes tájékoztatást nyújt az ellátást igénybe vevő részére.
Az egyéni gondozási terv tartalmazza:
  • az ellátott személy fizikai, mentális állapotának helyzetét;
  • az állapotjavulás, illetve megőrzés érdekében szükséges, illetve javasolt feladatokat, azok időbeli ütemezését;
  • az ellátott részére történő segítségnyújtás egyéb elemeit.
Az ellátásban részesülő személlyel közvetlenül foglalkozó szakember folyamatosan figyelemmel kíséri és elősegíti az egyéni gondozási tervben meghatározottak érvényesülését.
Az egyéni gondozási tervet kidolgozó munkacsoport évente – jelentős állapotromlás esetén annak bekövetkeztekor – átfogóan értékeli az elért eredményeket, és annak figyelembevételével módosítja az egyéni gondozási tervet.
Ápolási tevékenység:
Az ápolási tevékenység a feladatok ellátása során közvetlenül felmerülő és az Intézmény keretei között biztosítható egészségi állapot helyreállítását célzó tevékenység.
Ha az ellátásban részesülő személy állapota miatt ápolásra is szorul, az egyéni gondozási terv részeként ápolási terv is készül. Az ápolási terv az intézményben lakó személy részére nyújtott, jogszabályban meghatározott ápolási feladatok dokumentációja, amely az ápolásra szoruló személy állapotának javítására vonatkozó feladatokat, illetve az alkalmazható módszereket tartalmazza.
Az ápolási terv tartalmazza:
  • az ellátást igénybe vevő egészségi állapotának leírását;
  • az ápolási tevékenység részletes tartalmát;
  • az ellátást igénybe vevő önellátó képességének visszanyeréséhez szükséges segítő tevékenységet;
  • az ápolás várható időtartamát;
  • szükség szerint más formában biztosítandó ellátás kezdeményezését (fekvőbeteg gyógyintézeti elhelyezést stb.).
Az ápolási feladatok szakszerű ellátását az intézmény orvosa folyamatosan figyelemmel kíséri.
Ruházat, textília biztosítása:
Az ellátást igénybe vevő az intézményben saját ruházatát és textíliáját használhatja.
Ha az ellátást igénybe vevő nem rendelkezik megfelelő mennyiségű, és minőségű saját ruházattal, a teljes körű ellátás részeként az intézmény a lakó szükségletének megfelelően biztosítja, a jogszabályban meghatározottak szerint.
A ruházat tisztításáról és javításáról az intézmény a házirendben meghatározott módon gondoskodik.
Az Intézmény a textíliával való ellátás keretében, valamint a személyi higiéné biztosítása érdekében ellátottanként:
  • három váltás ágyneműt;
  • a tisztálkodást segítő három váltás textíliát, valamint a tisztálkodáshoz szükséges anyagokat, eszközöket;
  • az incontinens betegek ellátásához szükséges anyagokat, eszközöket szükség szerint biztosítja.
Egészségügyi ellátás:
Az egészségügyi ellátás keretében a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmény gondoskodik az igénybe vevő:
  • egészségmegőrzését szolgáló felvilágosításról;
  • rendszeres orvosi felügyeletről;
  • szükség szerinti ápolásról;
  • szakorvosi ellátásához való hozzájutásról;
  • kórházi kezeléshez való hozzájutásról;
  • a hatályos jogszabályban meghatározott gyógyszerellátásról.
Az Intézmény a rendszeres orvosi felügyelet keretében biztosítja az ellátást igénybe vevő egészségi állapotának folyamatos ellenőrzését, az egészségügyi tanácsadást, a szűrést, az orvos által elrendelt vizsgálat elvégzését – ha az intézmény keretei között megoldható -, gyógykezelését.
Az ellátásban részesülő személy részére előírt gyógyszer felhasználását a jogszabályban meghatározott nyilvántartó lapon rögzíti a vezető ápoló.
Az Intézmény ápolói műszakonként az ellátottak egészségi állapotát érintő változásokról, illetve a velük kapcsolatos jelentősebb eseményekről sorszámozott eseménynaplót (átadó füzetet) vezetnek.
Az intézménynek a jogszabály szerinti gyógyszercsoportokból rendelkezni kell az ellátásban részesülők rendszeres, illetve eseti gyógyszerszükségletéhez igazodó, megfelelő mennyiségű készlettel.
Az alap gyógyszerkészletet havonta az intézmény orvosa állítja össze az intézmény vezető ápolójának javaslata alapján. Az alap gyógyszerkészlet összeállításánál figyelemmel kell lenni az ellátást igénybe vevők egészségi állapotára, valamint az esetleg előforduló sürgős ellátás esetére is.
Biztosítja továbbá az intézmény a jogszabályban előírt gyógyszercsoportba, valamint a rendszeres gyógyszerszükséglet körébe tartozó gyógyszerek, továbbá a gyógyászati segédeszközök közül elsősorban a közgyógyellátási igazolványra felírható, illetve a társadalombiztosítás által támogatott gyógyszert és gyógyászati segédeszközöket.
Kivéve, ha az adott gyógyszercsoporton belül nincs közgyógyellátási igazolványra felírható gyógyszer, vagy nincs olyan közgyógyellátási igazolványra felírható gyógyszer, amely az adott betegség kezeléséhez megfelelő.
Mentálhigiénés ellátás:
Az Intézmény feladatkörében gondoskodik az ellátást igénybe vevő mentálhigiénés ellátásáról.
Ennek keretében biztosítja:
  • a személyre szabott bánásmódot;
  • a konfliktushelyzetek kialakulásának megelőzése érdekében az egyéni, csoportos megbeszélést;
  • a szabadidő kulturált eltöltésének feltételeit;
  • az ellátottak családi és társadalmi kapcsolatai fenntartásának feltételeit;
  • a gondozási, illetve rehabilitációs tervek megvalósítását;
  • a hitélet gyakorlásának feltételeit,
  • segíti, támogatja az intézményen belüli kis közösségek, társas kapcsolatok kialakulását és működését.
A bentlakásos intézménynek mindent meg kell tennie az ellátást igénybe vevő testi-lelki aktivitása fenntartásának, megőrzésének érdekében.
Az ellátást igénybe vevő korának, egészségi állapotának, képességeinek és egyéni adottságainak figyelembevételével szükséges szervezni:
  • az aktivitást segítő fizikai tevékenységeket (séta, sporttevékenység, fekvőbetegek levegőztetése, ágytorna, stb.),
  • a szellemi és szórakoztató tevékenységeket (pl. előadások, olvasás, felolvasás, rádióhallgatás, tévénézés, kártya- és társasjátékok, vetélkedők, zenehallgatás, stb.);
  • a kulturális tevékenységeket (pl. rendezvények, ünnepségek, névnapok, színház-, mozi-, múzeumlátogatások, kirándulások, kiállítások, stb.).
Az aktivitást segítő tevékenységeket – az ellátást igénybe vevők közreműködésével - a mentálhigiénés csoportvezető előre megtervezi és a megvalósítás folyamatosságát, rendszerességét biztosítja.
Az intézményi életformához való alkalmazkodás elősegítése, az igénybe vevők mentálhigiénés ellátásának biztosítása az intézmény valamennyi dolgozójának a feladata.
Érték és vagyonmegőrzés:
Az érték- és vagyonmegőrzésre átvett tárgyakról az intézmény vezető ápolója tételes felsorolás alapján átvételi elismervényt készít, és annak egy példányát átadja az ellátást igénybe vevőnek.
Az értéktárgyak átadását és átvételét két tanú jelenlétében kell elvégezni. Az értéktárgyak biztonságos megőrzéséről az intézmény vezetője gondoskodik.
Az ellátást igénybe vevőtől átvett készpénzt elsősorban az ellátást igénybe vevő, illetve törvényes képviselőjének meghatalmazása szerint az intézményben vagy pénzintézetben kell őrizni. A házirend tartalmazza, hogy milyen esetekben szükséges a készpénzt – pénzintézetben – betét formájában megőrizni.
A készpénz betétben való elhelyezéséről, a pénz átvételétől számított négy munkanapon belül az intézmény vezetője gondoskodik. A készpénz betétben történő elhelyezéséig annak megőrzését a pénzkezelési szabályzatban foglaltak szerint kell biztosítani.
Az intézményben az ellátást igénybe vevő személy készpénzének kezelése saját, vagy törvényes képviselőjének írásbeli nyilatkozata szerint személyes nyilvántartású letét formájában is történhet.
A letétben elhelyezett készpénz elsősorban a személyes szükségletek kielégítését szolgálja.
A készpénz kezeléséről, a kezelésre jogosult személyekről, valamint a pénz felhasználásának és elszámolásának módjáról a Pénzkezelési Szabályzat rendelkezik.
Az intézményben elhunytak eltemettetésének megszervezése:
Az intézményben elhunytakkal kapcsolatos teendők ellátását a vezető ápoló és az intézményvezető szervezi. Ennek keretében kell gondoskodni az elhunyt:
  • elkülönítéséről;
  • végtisztességre való felkészítéséről;
  • ingóságainak számbavételéről, megőrzéséről, letétbe helyezéséről, valamint a hagyatéki végzést követően az örökösöknek történő átadásáról.
Az elhunyt ingóságairól a halál beálltát követően azonnal jegyzéket készít a haláleset időpontjában műszakot vezető dolgozó. A jegyzéket két tanúval alá kell íratni.
A törvényes képviselő, valamint a közeli hozzátartozók értesítéséről az intézmény vezetője legkésőbb a halálesetet követő napon gondoskodik. Az eltemettetés megszervezéséről, egyéb előzetes intézkedés hiányában az örökösök gondoskodnak.
Ha az elhunyt halála előtt az eltemettetéséről rendelkezett az intézmény felé, és a takarékbetétje elhelyezésekor kedvezményezettként az intézményt jelölte meg elhalálozása esetére, az intézményvezető a takarékbetétből gondoskodik a temetésről.
Az intézmény vezetője – amennyiben nincs, vagy nem lelhető fel az eltemettetésre köteles személy, vagy az eltemettetésre köteles személy nem gondoskodik a temetésről – az elhunyt személy köztemetésének elrendelése iránt intézkedik a haláleset szerint illetékes települési önkormányzatnál.

Részleteit

Település Tápiógyörgye
Utca / házszám Szentháromság tér 6
Telefonszám +3653383025
Telefonszám ---
E-Mail gondozas.gyorgye@freemail.hu
Web ---
Alkategóriák ---
Beruházást tervez az idősellátás szektorban? Ismeretlen a terület? Megalapozottan szeretne dönteni? Beruházás döntés-előkészítő tanulmány, üzleti terv.
  • Specifikus üzleti és gazdasági információk biztosítása
  • Üzleti partnerkeresés és közvetítés
  • Cégre szabott befektetési tanácsadás
  • Üzleti kultúrához kapcsolódó tanácsadás
  • Ügyfélmenedzsment
  • Pályázatokkal kapcsolatos tanácsadás
  • Kapcsolatok állami- és közigazgatási szervek felé
  • Kapcsolatok szakmai szervezetek és szövetségek felé
  • tanácsadás a szociális ellátórendszer szektoraihoz
  • magán egészségügyi részlegek kialakításának alapjai az idősellátásban
  • az idősellátásban dolgozó szakember képzésben való részvétel
  • Cégalapítási tanácsadás
  • Jogi tanácsadás és képviselet biztosítási
  • Pénzügyi szolgáltató választás tanácsadása
  • Pénzügyi és számviteli tanácsadás és szolgáltatás biztosítása
  • Cégképviselet infrastruktúrájának kiválasztása és biztosítása
  • Cégalapítás esetén HR folyamat biztosítása, menedzsment és munkavállalói szinten
  • Projektek szakmai előkészítésében és lebonyolításában tanácsadás, igény esetén komplett bonyolítás
  • minőségügyi rendszerek kidolgozásának előkészítése
  • mindenkori hatályos jogszabályok ismeretének adaptálása a létesítendő intézményhez

Eladó idősek otthona!

Keresünk és kínálunk

Megbízóink diszkrét megbízása alapján évek óta teljes kihasználtsággal működő, azonnali bevételt garantáló intézményeket kínálunk az ország több pontján. Az intézményeket csak megkeresésre tudjuk bemutatni!

A nem publikusan hirdetett intézményekkel kapcsolatban kérjük, hogy a lenti e-mail címen vegye fel velünk a kapcsolatot!

Berecz István

Email: istvan.berecz@carehomenet.com

https://carehomenet.com/hu

Ambrosia Haus Nyugdíjas Apartmanház

ÚJ ÜZLETI MODELL IDŐSOTTHON NYITÁSÁRA!

BEFEKTETŐKNEK 500M HUF-tól Gyors megtérüléssel.

Diszkrét ajánlatok bővebben:

Berecz István

istvan.berecz@carehomenet.com